© 19932.-2002. Pitagora d.o.o., Zagreb

 

Primjer 29 - UMETANJE EXCEL TABLICE (Radnog Lista)

Pri izradi poslovnih dokumenata (financijska izvješća i slično), možemo se koristiti umetanjem Excel tablice u Word-ov dokument.

Ako je tablica manjeg obima, tipično nekoliko redaka i kolona, možemo koristiti izradu tablice unutar Word dokumenta pomoću ikone: Umetanje radnog lista (Insert Excel Worksheet) koja se nalazi na traci s alatima.

Kada kliknemo lijevom tipkom miša na ikonu Umetanje radnog lista (Insert Excel Worksheet), Word će nam, kao i pri umetanju jednostavne tablice, ponuditi da odaberemo broj redaka i kolona.

Pritisnemo lijevu tipku miša i držeći je pritisnutom označimo broj redaka i stupaca koliko želimo da umetnuta Excel-ova tablica ima.

Kada otpustimo lijevu tipku miša, Word će na ekranu otvoriti Excel-ovu tablicu željene veličine. Iako smo i dalje u Word-ovom dokumentu, traka s alatima promijenila se u Excel-ovu traku.

 

Sve dok radimo u tablici biti će nam na raspolaganju sve mogućnosti koje pruža Excel.

 

Kada želimo izaći iz Excel-a jednostavno kliknemo mišem bilo gdje u dokument.

Vratila se nazad Word-ova traka s alatima. U dokumentu je ostala samo tablica.

Veće i kompleksnije tablice je bolje zasebno prirediti u Excel-u, spremiti ih i onda njihov sadržaj povezati u Word dokument pomoću Uređivanje - Zalijepi kao hipervezu (Edit-Paste as Hyperlink)

ili

označiti i kopirati polje stanica tablice (Kopiraj-Copy) i sa Zalijepi (Paste) prilijepiti na željeno mjesto u Word dokument.

Zalijepi kao hipervezu (Paste Special) štedi prostor na disku računala, jer ne kopira stvarni sadržaj, već samo uspostavlja vezu sa Excel radnom listom.